Skup aut Wrocław Lecar – procedura sprzedaży auta

Gdzie kupujemy auta?
25 czerwca 2014
Skup aut Poleasingowych
27 października 2017
Show all

Skup aut Wrocław Lecar – procedura sprzedaży auta

Transakcję sprzedaży samochodu w SKUP AUT LECAR można podzielić na kilka etapów, które zostały opisane poniżej. Oczywiście w indywidualnych przypadkach możemy się dostosować w taki sposób, aby spełnić oczekiwania naszego klienta. Zdajemy sobie sprawę, że osoby zainteresowane naszą usługą oczekują szybkiej obsługi, dlatego staramy się aby, aby klient poświęcił jak najmniej czasu na sprzedaż samochodu.

Krok 1. Pierwszy kontakt ze skupem samochodów

Ważna informacja – kupujemy samochody jedynie wyprodukowane po 2005 r.

 

Kontakt z firmą LECAR może nastąpić na kilka sposobów. Najwygodniejszy i najszybszy to kontakt za pomocą formularza wyceny online. Zachęcamy do wypełnienia formularza zgłoszenia sprzedaży a następnie kontaktu telefonicznego. Często nie jesteśmy w stanie wycenić auta podczas rozmowy. Taka sytuacja ma miejsce głównie w przypadku samochodów mało popularnych. Dodatkowo w formularzu można bez pośpiechu opisać auto oraz dołączyć zdjęcia, dzięki czemu możemy wstępnie zapoznać się ze stanem wizualnym auta oraz możemy dokonać wstępnej wyceny.

Jeśli jesteśmy zainteresowani ofertą kontaktujemy się telefonicznie lub mailowo w celu umówienia spotkania.

Krok 2. Spotkanie i oględziny auta

Kolejny etap to spotkanie i oględziny. Oceniamy stan auta u klienta – w miejscu zamieszkania lub miejscu pracy. Nigdy nie zabieramy pojazdu do warsztatu, A.S.O. czy stacji diagnostycznych. Oględziny trwają zazwyczaj kilkanaście minut. Oględzin zawsze dokonuje licencjonowany rzeczoznawca samochodowy

Główne etapy oględzin to:

  • wzrokowe sprawdzeniu stanu wizualnego samochodu
  • wykrycie i ocena przeszłych napraw blacharsko-lakierniczych
  • sprawdzenie dokumentacji
  • krótka jazda próbna i ogólna ocena stanu technicznego
  • Jeśli dojdzie do porozumienia odnośnie ceny, przechodzimy do kolejnego kroku jakim jest sporządzenie umowy kupna-sprzedaży. Jeśli wystąpią wątpliwości co do dokumentacji i stanu prawnego, a występują one bardzo rzadko, wymagamy wizyty w Wydziale Komunikacji. Zazwyczaj taka procedura zabiera nie więcej niż 1 godzinę.

Krok 3. Wypełnienie dokumentów

Po oględzinach, uzgodnieniu ceny oraz pozostałych warunków dochodzi do sporządzenia umowy. Posiadamy gotowe umowy sprzedaży o standardowej treści (zobacz wzór), dzięki czemu klient nie musi się martwić również o to. Sporządzenie umowy to również kilkanaście minut.

Do przeprowadzenia transakcji niezbędne są:

  • dowód rejestracyjny samochodu
  • karta pojazdu
  • dokument tożsamości właściciela

 

Prosimy również o przygotowanie wszystkich dokumentów i dodatkowych akcesoriów do pojazdu, takich jak:

  • ważna polisa OC – jeśli ubezpieczenie OC nie jest ważne należy nas o tym wcześniej poinformować
  • książka serwisowa pojazdu
  • faktury i rachunki za wykonane naprawy
  • dokumenty otrzymane od dealera lub poprzedniego właściciela
  • etui z instrukcją obsługi, broszurami itp.

Krok 4. Płatność

Od razu po sporządzeniu wszystkich dokumentów wypłacamy pieniądze.

Do wyboru są trzy formy płatności:

  • gotówka
  • przelew bankowy
  • wpłata gotówki na konto właściciela w oddziale banku

1 Komentarz

  1. Pan WordPress napisał(a):

    Cześć, to jest komentarz.
    Aby skasować ten komentarz, zaloguj się i wyświetl komentarze tego wpisu. Wtedy zobaczysz opcje edycji oraz kasowania komentarzy.

Dodaj komentarz

%d bloggers like this: